counter-strike.net
Сьогодні американська компанія Valve оголосила про початок глобального процесу запрошень до обмеженого тестування CS2.
Разом з тим стало відомо про деякі зміни у структурі матчмейкінгу. Зокрема Valve повідомила, що загальна кількість раундів у поєдинку в СS2 зменшиться з 30 до 24.
Тобто тепер для перемоги потрібно буде "взяти" 13 раундів.
В свою чергу, коли у матчі буде зафіксована нічия, то на команди будуть очікувати овертайми з 6 раундів. В такому разі для перемоги у зустрічі потрібно буде перемогти у 4-х додаткових раундах.
"За останнє десятиліття ми оновили економіку та баланс зброї, щоб скоротити відрив та зменшити кількість безперечних раундів у матчі CS.
Завдяки цим змінам захоплюючі змагальні матчі можна проводити за меншою кількістю раундів. А коротші матчі означають, що гравці можуть грати більше і частіше. Тож із CS2 ми переходимо до максимуму з 24 раундів в основний час (із 6 раундами овертайму в разі нічиєї) для Premier, Competitive та Majors турнірів.
Ми очікуємо, що структура та хід поєдинків будуть розвиватися в міру адаптації ком'юніті. І ми з нетерпінням чекаємо те, до чого це призведе", — йдеться у заяві counter-strike.net.
Discussion about this post