Стислі терміни, нові виклики, високі результати та плани на майбутнє — про запуск УПЛ ТБ у матеріалі розповідають команди Української Премʼєр-Ліги й дистрибуції 1+1 media.
У лютому 2024 року Українська Премʼєр-Ліга запустила спортивний канал УПЛ ТБ, дистрибуцією якого займається 1+1 media. На каналі транслювалися матчі УПЛ сезону 2023/2024. По завершенню сезону команда телеканалу підбила підсумки мовлення та поділилася своїми досягненнями.
Футбольні клуби та партнери-провайдери
У процесі запуску безпосереднього сезону на телеканалі було зібрано 13 клубів УПЛ.
«Ми дуже сподіваємося і робимо все для того, щоб на наступний сезон нас було вже 16. Щоб у нас був єдиний телепул, і всі клуби йшли до цього спільного продукту, в якому всі команди мають рівні права, рівні обов’язки й можуть разом робити цей продукт кращим і привабливішим», — ділиться Євген Дикий, Президент УПЛ.
Телеканал УПЛ ТБ дистрибутується через українських і міжнародних провайдерів і ОТТ-платформи. На момент запуску канал був доступний на Київстар ТБ, Sweet TV і YouTV, а також на кабельному ТБ і DTH-платформі Viasat.
«Телеканал має попит і дуже популярний серед провайдерів. Плануємо розширяти майданчики, де буде мовити УПЛ ТБ. Уже можемо похвалитися, що в нас є декілька укладених угод на сезон 2024-2025», — додає Іван Примаков, керівник відділу дистрибуції 1+1 media.
Про нові платформи, де буде доступний телеканал, повідомлятиметься пізніше.
Рейтингові показники та ТОП-5 матчів сезону
УПЛ ТБ одразу набрав значну глядацьку аудиторію з моменту запуску мовлення — на думку команди, високі показники були забезпечені завдяки відповіді на запит вболівальників й якості виробленого контенту.
«Футбольний телеканал — це завжди високі вимоги до якості продукту, і це був наш найголовніший виклик, але в УПЛ ТБ був високий попит ще на самому старті. Канал перевершив усі очікування з погляду привабливості, інформаційності, картинки. Він зайняв нішу преміального спортивного каналу та знайшов свого глядача. Дистрибутувати такий канал — це честь для нас», — зазначає Андрій Мальчевський, директор департаменту дистрибуції та розвитку мережі мовлення 1+1 media.
Серед найрейтинговіших матчів сезону 2023-2024: «Шахтар» — «Динамо»; «Шахтар» — «Кривбас»; «Металіст 1925» — «Динамо»; «Олександрія» — «Динамо» і «Ворскла» — «Динамо». Кожен зосередив біля екранів у середньому понад 250 тисяч глядачів. А кількість переглядів на YouTube-каналі УПЛ за час роботи УПЛ ТБ з лютого 2024 року сягнула 13 мільйонів.
«А вишенькою на торті стали два півфінальних кубкових матчі, які, в принципі, не планувались. І плей-офф за вихід з УПЛ», — додає Іван Примаков.
Команда вчилася справлятися з будь-якими викликами, в тому числі з повітряними тривогами та загалом забезпеченням мовлення в умовах повномасштабної війни — такого досвіду не має жодна країна світу.
Серед позаматчевого контенту запустили післяматчеві студії, включення в перерві, до та після матчу. Також команда виробляє підсумкові обговорення наприкінці дня та оглядові шоу після турів.
«Зараз ми орієнтуємося на побажання наших клубів і вболівальників. Намагаємося, щоб футбол — це був не тільки матч, зі стартовим і фінальним свистками, а щоб це були якісь події до і після закінчення гри, в тому числі й у перерві», — пояснює Максим Радченко, керівник УПЛ ТБ.
На початку цього спільного проєкту команда влаштовувала робочі наради, на яких були також присутні всі представники клубів, які входили до УПЛ ТБ. Під час зустрічей відбувався обмін думками, зворотним звʼязком, а також висловлювалися побажання, розглядалися роботи коментаторів під час матчу, аби унеможливити симпатії до тієї чи іншої футбольної команди.
З ПОВНИМ МАТЕРІАЛОМ МОЖНА ОЗНАЙОМИТИСЯ НА УНІАН
Discussion about this post