Автор: Редакція
Макс Ферстаппен стартував з поулу в Джидді, але фінішував другим, отримавши штраф за інцидент на першому колі з Оскаром Піастрі.
Керівник Red Bull Racing Крістіан Хорнер заявив, що команда навряд чи буде протестувати проти рішення про штраф, яке коштувало Максу Ферстаппену перемоги на Гран Прі Саудівської Аравії 2025 року.
Чинний чотириразовий чемпіон Ф1 стартував з поулу, але фінішував другим за Оскаром Піастрі з McLaren після того, як отримав п’ять секунд штрафу за інцидент на першому колі.
Піастрі атакував усередині першого повороту, а Ферстаппен виїхав в зону вильоту в наступній частині шикани, щоб зберегти свою перевагу.
Ферстаппен і Red Bull вирішили не повертати позицію Піастрі, оскільки вважали, що австралієць витіснив його, але стюарди вважали інакше, і Макс відбув свій штраф на піт-лейні, втративши першу позицію.
Це фактично вирішило Гран Прі, залишивши Ферстаппена та команду розчарованими. Хорнер зазначив, що Red Bull навряд чи вимагатиме права перегляду, хоча команда може надати стюардам потенційно нові докази.
«Очевидно, що ми поговорили зі стюардами після гонки, — сказав Хорнер. — Вони думають, що це був слем-данк. Отже, проблема в тому, що якщо ми будемо протестувати проти цього, то вони, швидше за все, будуть триматися своєї лінії.
«Ми попросимо їх переглянути відеозапис з боліда, який на той момент не був доступний. Спочатку ми надамо це їм, але я думаю, що це дуже малоймовірно».
Хорнер сказав, що скріншоти бортової камери Ферстаппена демонструють, що його гонщик був попереду на апексі повороту №1.
«Я вважав, що це дуже жорстко, — додав він. — Ми не поступалися позицією, тому що не вірили, що він зробив щось погане.
«На апексі повороту можна досить чітко побачити, що Макс явно попереду. Правила боротьби обговорювалися раніше, і це було дуже жорстке рішення.
«Якби ми відмовилися, проблема полягає в тому, що ми тоді, очевидно, також їхали у брудному повітрі й під тиском Джорджа [Рассела], тому найкраще, що можна було зробити, це в той момент, коли ми отримали пенальті, опусти голову й продовжувати.
«Ми були в хорошій формі. Нам довелося відпрацювати п’ятисекундний штраф, і після цього, на однаковому відрізку, що й Оскар, він фінішував із відставанням у 2,6 секунди, тож без цього п’ятисекундного штрафу сьогодні це була б перемога.
«Але завжди будуть розбіжності в думках щодо такого незначного рішення».
Хорнер сказав, що той факт, що стюарди призначили п’ятисекундний штраф замість звичайних 10 секунд, говорить про те, що вони також не думали про інцидент у той час.
«Так, я думаю, що вони не думали, — сказав він. — Коли ви дивитеся на це [показує на знімок екрана], я не можу зрозуміти, як вони дійшли такого висновку.
«Макс не може просто зникнути в цей момент, тому, можливо, ці правила потребують переосмислення. Я не знаю, що має статися, що дозволить їм ганятись на першому колі. Здається, про це просто забувають».
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook, Twitter, Telegram та Google News.
Джерело: Motorsport.com
Discussion about this post